Ca si alte produse esentiale, timpul se scumpeste pe zi ce trece. Nu i-a pus nimeni, inca, acciza, dar, pe masura ce ne gasim tot mai greu timp pentru a face tot ce avem de facut, el devine mai pretios. Nu-l rispiti ,asadar! Nici pe al vostru, dar, mai ales, pe al celor din public!
Chiar daca a platit sau nu pentru a va asculta, publicul a investit o parte din timpul sau in prezentarea voastra. Respectati-i generozitatea si rasplatiti-o fiind punctuali. Atat in privinta orei de incepere, cat si a duratei prezentarii, iar pe parcursul acesteia profitati la maxim de timpul alocat pentru a le impartasi participantilor informatii esentiale, valoroase, pe care sa le poata utiliza ulterior. Evitand astfel ca discursul vostru sa fie o pierdere de timp, il transformati intr-o investitie pe care participantii se vor felicita ca au facut-o!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.