Iesi din colivie!
Orice discurs începe cu minim o idee pe care vreți să le-o împărtășiți celor care vor constitui publicul vostru. Imaginați-vă, însă, ideile ca pe niște păsări care abia așteaptă să...
Ce poate fi mai plăcut, pentru un vorbitor, la finalul unei prezentări, decât să constate că publicul a fost atent și, în loc să stea cu ochii în telefon ori cu gândul la problemele de la serviciu sau treburile de acasă, te-a urmărit cu cea mai mare atenție?
Chiar dacă ne-am găsit în Joia Mare, după opt ore de program și probabil cu încă o mulțime de sarcini așteptând să fie îndeplinite, a fost o plăcere să le vorbesc membrelor Women’s International Network de la Timken România despre ce poți face ca speaker pentru a câștiga atenția publicului.
Din impresiile culese la final, se pare că bucuria a fost reciprocă, iar întâlnirea – utilă celor ce vor să afle mai multe despre tainele vorbitului în public:
„Prezentarea a fost foarte interesantă și amuzantă. Mi-ar plăcea să mai particip la astfel de reuniuni.” – Mădălina
„Ceea ce mi-a plăcut la Claudius, în mod deosebit, au fost următoarele aspecte:
Atitudine și limbaj corespunzătoare
Crearea unei atmosfere destinse prin alternarea momentelor de teorie și prezentare de date statistice cu momente hazlii
Profesionalism
Atitudine pozitivă și hotărâtă.” – Simona
„Voi incerca pe viitor să țin cont de toate tipurile de comunicare: verbală, nonverbală și paraverbală. Și anume, să fiu atentă la tonalitatea vocii, la gesturile și mișcările pe care le fac.” – Dana