Indiferent că e vorba de o vizită, o petrecere sau chiar de un popas mai lung, de câteva zile, o gazdă trebuie să se comporte la fel cu oaspeții săi. Ea trebuie să îi întâmpine cu zâmbetul pe buze, să se asigure că au tot ce le trebuie și, în general, să nu îi neglijeze, asigurându-se astfel că la plecare aceștia vor avea doar cuvinte de laudă la adresa sa.
Ca vorbitor, comportă-te la fel cu cei care participă la prezentarea ta. Întâmpină-i cu brațele larg deschise și zâmbetul pe buze, acordă-le atenție tuturor și oferă-le informațiile sau argumentele de care au nevoie, astfel încât să plece satisfăcuți de la eveniment.
Asumă-ți, deci, rolul de gazdă și intră în el cu toată ființa ta. Nu te amăgi că musafirii nu vor observa dacă bucuria ta de a-i vedea și a le vorbi este doar de fațadă. Fă-i să se simtă bine cu adevărat, împărtășește-le entuziasmul tău de a fi împreună și profită de atmosfera creată pentru a-ți cuceri audiența, la fel cum o gazdă perfectă nu se sfieşte să profite de farmecul său personal ori de talentele sale culinare pentru a le face impresie bună oaspeţilor săi!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *