Bogatia de informatii pe care ne-o ofera internetul este, suntem tot mai multi de accord cu asta, o sabie cu doua taisuri. Pe de o parte, avem acces la informatii la care altadata nici n-am fi indraznit sa visam, pe de alta parte, abundenta acestora ne pune deseori in situatia de a o cauta pe cea esentiala precum cautau stramosii nostri acul in carul cu fan.
In comparatie cu acestia, insa, pentru a ajunge la informatia de care avem nevoie, noi ne putem folosi de motoarele de cautare, un fel de djinni gata sa ne ajute cu conditia sa stim ce sa le cerem. Cu alte cuvinte, pentru a afla raspunsul dorit, trebuie sa stii ce sa intrebi. Iar pentru asta, trebuie sa-ti alegi cu mare grija cuvintele. E vorba, desigur, de cuvintele cheie, care functioneaza ca niste filtre pentru motoarele de cautare si, ca niste jaloane, te indruma pe traseul informational.
Intr-un mod similar functioneaza si discursurile. Cele bine construite au la baza niste cuvinte cheie care reprezinta esenta mesajului, trezesc interesul publicului si fac memorabil speech-ul. Pentru a deveni perfecte, insa, ele trebuie sa fie in acelasi timp si concise, scutind publicul de efortul de a cauta informatia utila in “carul cu fan”.
Da-le, deci, informatiile de care au nevoie, dar nimic in plus, foloseste-te inteligent de cuvintele cheie si comunica astfel eficient cu publicul tau pentru a-i capta atentia si a-i cuceri increderea!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *